i just love my boy.

jag just nu.
jag imorse.
Hejsan Merima skulle visst göra något sen fortsätta och fixa bloggen , jag vet på ett ungefär hur den kommer se ut och jag vet att jag kommer bli nöjd! Ja som ni ser på bilden jag är helt död.. Jag är helt yr och orkar inte göra någonting.. Men så tänkte jag att jag skulle vara mer ordentlig så jag tvinga mig upp så tog jag en bild. Ja sån kan jag vara ibland. Som sagt skolan har ju börjat *suck*. Men dagen var iaf helt okej älskar min klass sjukt jävla mycket! Så ska man ju få sin Macbook någon gång nästa vecka känns så jävla bra. Schemat fattar jag ingenting av fattar inte hur lektionerna kommer bli oså helt sjukt det kommer så småning om gå bra senare. Nu ska jag iaf satsa allt på skolan! Sen kom jag hem var typ helt slut inte för att vi hade jobbat eller något var de ändå ganska jobbigt att sitta still lyssna på lärarna och vara helt knäpp tyst. Så efter skolan så var Merima och Elver hemma hos mig en stund sedan så va Elver tvungen och dra till sin träning så då drog merima sig hem. Ae fy har jävlans ont i huvet ska dra mig nu vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0