it's borrrriiiiinnnng.

Är du singel? - Nej.
Den lyckligaste tiden i ditt liv? - Den har jag just nu.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Njaa ibland.
Har du varit kär någon gång? - Yes, just nu tex.
Sover du hellre ensam eller med någon? - Beror på.
Går du i skolan? - Dum fråga men aa.
Har du varit i skolan idag? - Ja.
Hur mår du just nu? - Lite yr men annars toppen!
Har du piercat dig? - Japp.
Vad är klockan just nu? - 20.22
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? - Blogg.se & facebook.
Är du kär just nu? - Om jag är!
Har du kysst någon idag? - Nej.
Har du ett förhållande? - Ja.
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej absolut inte!
Är du romatisk? - Jorå.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Haha nej?
Är du svår flörtad? - Tror ja nog inte.
Vad hette din förste pojkvän/flickvän? - Mitt första seriösa , latte.
Hur länge höll det? - Det håller fortfarande men vi har iaf varit tsm i 1 vecka och tre dagar, fastän det är en kort tid så är det seriöst men sen vet man aldrig hur länge det håller. :)
Har du slagit någon du tyckt om? - Ja men oseriöst isf.
Är du en bra pojk/flickvän? - Det får man väl hoppas på.
Vem låg du senast brevid (av det motsatta könet) - Haha.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Det är olika.
Vänskap/kärlek? - båda.
Gillar du någon just nu? - Helt ärligt nej för jag älskar någon.
Vem krama du senast? - Merima
Tycker du dom här frågorna är jobbiga? - Ja faktist det börja bli uttråkande..
Har du varit ärlig? - Absolut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0