Let it rain over me.

Bild från igår.
Hejsan förlåt att jag inte bloggat lika mycket men har haft ganska sådär fullt upp eller vad man ska säga med skolan oså. Sen har jag inte suttit vid datorn alls så aa. Men idag vakna jag vid halv sju helt död.. Så fixa jag mig ja va så seg att jag blev stressad så va vi i skolan och hade : musik-no-spanska-lunch-engelska-matte-idrott. Så slutade vi vid halv tre fast vi skulle sluta kvart i de va så varmt på idrotten så alla som var med fick gå hem och jag med fast jag slapp oså va alla ute det va därför. Men sen så kom jag hem fixa mig lite och drog och träffa edessa sen träffade vi min älskling och hennes. Efter det skulle dom dra så drog jag och edessa och träffade emilija och gabriella , så drog vi till konst och lira fotboll så vare också match så satt vi och kolla efter att matchen va slut så använde vi hela planen för att spela så de va ganska chill, så kom jag hem vet inte när helt ärligt. Har inget mer och säga ska dra mig puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0