Mirror on the wall

Bild från igår.
Just nu sitter jag och gör ingenting skypar med Edessa. Idag har dagen varit helt okej eller mer än så helt grym har haft jävligt kul. Först så träffade jag Emilija och Linnea som jag sa sen drog vi och träffa Mariam och Edessa sen drog vi alla till hageby och träffade Sandy och sen så träffa vi Stéphanie och Liza så hade vi kul sen drog vi alla förutom Sandy till min och Emiljas gård där vi träffade Elver, Jano, Adis, Danne och Johannes sen så drog Liza och Linnea sen drog Mariam och Edessa sen så stannade alla och hade kul vi snacka osv. Sen kom jag hem ungefär vid elva duscha och bara satte mig vid datan. Nu ska jag dra mig är sjukt trött men datan måste ja vara på hiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0