dagen.

Tagen nyss, btw utan smink.
Just nu sitter jag faktist och gör ingenting hade tänkt och bara sitta vid datan ett tag sen lägga mig är sjukt trött ska gå igenom dagen lite ordenligare. För inte så länge sen iaf gick jag och satte på mig pyjamas tvätta bort sminket osv. Jag drog iaf till skolan med Emilija så kommer jag ärligt talat inte ihåg allt vi hade men sen så efter vi hade slutat så sa lärarna upp till 6:orna så får ni era datorer så fick vi stå i kö inte så lång tid som jag trodde faktist sen så drog jag hem. Jag har och har haft huvudvärk hela dagen plus att jag har haft ont i halsen oså. Början på sjuk? Ae vet inte riktigt. Men sen så drog jag hem fixa datan snabbt sen drog jag till Emilija snart ska jag dra och lägga mig i sängen och låta min data få laddas till imorn eller så ska jag sitta lite till som jag hade tänkt. Ae är sjukt trött iaf ska dra och fortsätta och chatta lite hiho puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0